Cum recuperezi banii de la asigurari…?

Sper ca soiul asa de tutorial, sa va ajute vreodata , daca spre ghinionul vostru, veti avea nevoie de ceva informatii despre modul de recuperare a banilor de la vre-un asigurator. Nu vorbesc despre sume si nici despre marci auto. Nu lucrez in domeniul RCA, nu sunt pilos pe maistiueu unde. Totul depinde de informatie si de aceea va impartasesc ce am facut eu, pentru a avea si voi un punct de pornire in cazul ca se intampla necazul.

Atentie, vorbesc aici de caz concret, nu din auzite. Intamplarea am patit-o pe a mea pielicica. Vorbim despre despagubirea ce trebuie primita de la asigurator RCA, in cazul unui accident auto cu vina celuilalt . Am tras multe si m-am consumat degeaba, acum cativa ani cand am patit-o prima oara. Nestiind ce anume trebuie facut, am asteptat aproape 6 luni dupa BCR Asigurari, pana mi-a fost facuta plata.

Concret si recent: s-a intamplat ca acum vreo 3 luni sa imi sara in carca masinii mele o duba de curierat, cu toate ca eram oprit si semnalizam stanga de vreo 20 secunde. Spatele masinii muci, moldoveanul (chiar era de la moldova) lemn de spaima si colac peste pupazoi Rca-ul lui la Euroins. Spaima asiguratilor, pentru ca ai faima de a fi nesimtiti si rauplatnici, confirm aceste zvonuri, in afara de paznicul de acolo cu care nu am avut de discutat, toti niste nesimtiti, incepand de la secretarele cu cura punga, care nu binevoiesc sa raspunda nici macar la telefoane, dar sa iti mai dea si vre-o informatie utila, sictirite pana peste cap, continuind cu agentii constatatori si terminand cu cei ce se ocupa de dosare si plati.

Urmatorul drum facut dupa accident, politie evident, proces verbal, hartiute, poze…etc. Next day, Euroins in Pipera, stat degeaba cu orele, lalaiala, vrajeala ieftina si evident neinformarea completa a pagubitului, drept pentru care a trebuit sa mai fac 3 drumuri pe la ei doar pentru a confirma sau afla ceva verbal, fata in fata, caci la telefon nu se poate. Dosar de dauna deschis, completat intr-o saptamana din cauza nesimtirii lor.

Mers service, facut devizul conform daunelor trecute de ei pe hartie, suma mare, nu se da acceptul platii pentru reparatii ci dauna totala, ca se iese mai ieftin la ei. Atentie deviz facut corect, fara unflari de preturi si doar pe ce s-a trecut de catre agentul constatator, sigur se mai gaseau si alte probleme dupa ce se demonta partea din spate. Buuuun, dauna totala, hai sa vedem ce bani platesc eu dauna totala, mi-au aruncat o suma mica, evident facuta pe alt standard decat cel real al masinii mele. Am facut cerere de recalculare, in prealabil, printr-o cunostinta afland suma reala ce ar fi trebuit sa o primesc (calcul facut la o alta societate de asidurari). Dupa cerere, iarasi tonalitati inalte ale vocii si ore petrecute aiurea pe acolo, imi trec pe hartie suma corecta. Fac cereea de despagubire, o predau, o ia in evidenta si mi se spune ca plata o vor face in maxim 10-15 zile lucratoare de la data aceea.

Plecat de la Euroins, cu un o sate de sila amestecata cu sentimentul de liniste asociat cu terminarea harababurii. In total 2 saptamani de drumuri si nervi pana acum. urma sa astept linistit sau nelinistit sa treaca termenul de o luna impus de mine, am zis ca sigur sunt nesimtiti si nu fac plata mai devreme de termenul legal.

A trecut luna, evident contul nu soptea nicio suma importanta. Dupa 3 zile de incercari telefonice, a raspuns in sfarsit secretara cu gura punga. Raspuns: suntem foarte ocupati, dosarul asteapta accepul de plata , probabil acceptul de la labarul insarcinat cu treaba asta. Buuuun, pai hai sa incercam si alte solutii , ca de vorba buna nu se rezolva nimic.

Dupa cateva plimbari si telefoane de documentare am inceput tirul. Primul pas: am cautat toate adresele de mail care merg catre Euroins. Am ramas la 3 variante: reclamatii@euroins.ro, financiar@euroins.ro si inca una ce imi scapa momentan. pe respectivele adrese de mail, inclusiv pe aplicatia de reclamatii de pe site-ul lor, am trimis in fiecare zii, cereri de instiintari cu privire la dosaul meu si mailuri de informare ca nu s-a facut plata dosarului meu, iar temenul legal stabilit prin lege a fost depasit de mult. Pasul urmator a fost aflarea institutiilor ce ii pot sanctiona, iar cea mai importanta institutie este CSA, Comisia de Supraveghere a Asigurarilor. Pe site -ul lor http://www.csa-isc.ro/ exista si un soi de reclamatie online (http://csa-isc.ro/emb/fr/), ce trebuie completata, se primeste un numar de inregistrare pe ea si mai departe, in principiu CSA-ul ar trebui sa faca un fel de adresa catre nesimtiti si sa ii oblige sa faca plata.

De retinut ca OPC ul atotstiut nu se baga in solutionarea cazurilor de genul asta. Am facut si la ei o reclamatie si m-au trimis inapoi la CSA.

Astfel intr-o saptamana de la primul mail trimis, am primit mail de la nesimtiti cum ca dosarul a primit acceptul si vor face plata in cateva zile. Am zis ca cele cateva zile se vor intinde pe 2, 3 saptamani sigur. Spre surprinderea mea, ziua urmatoate am primit un mail de confirmare cum ca s-a facut plata. Evident iarasi neincrezator, am verificat contul si surpriza….cashul era la locul lui.

Dupa inca cateva zile am primit un mail de la CSA, in care ma informau si ei ca plata dosarului meu a fost facuta. Revin maine cu mailul complet de la CSA, cu citat din lege asupra termenului si despagubirilor cauzare de intarziere.

Asadar, in cazul in care aveti bani de recuperat de la vre-un asigurator, dupa 10 zile lucratoare (2 saptamani) de la ultima hartie depusa la dosarul de dauna , ultima hartie ar trebui sa fie cererea de plata, faceti asa:

1. Bombardati-i cu mailuri pe toate adresele lor ce au legatura cu asigurarile.

2. Reclamatie la CSA OBLIGATORIU (se pare ca au ceva putere asupra pungasilor din asigurari)

Astfel intr-o saptamana ar trebui sa se rezolve.

Feriti-va in continuare de Euroins, zvonurile sunt adevarate.

Daca exista intrebari astept, voi raspunde in masura in care m-am lovit de situatie sau aflu ceva concret, repet nu activez in domeniile legate de asigurari.

Succes, dar sper sa nu aveti nevoie !!!

Raspuns CSA prin mail, cu detalii despre despagubire in cazul in care se depaseste termenul de plata.

poza nu are legatura cu cazul asta, e pescuita din plasa


38 responses to “Cum recuperezi banii de la asigurari…?

  • KA

    Trec prin acelasi situatie ca si tine, dosar deschis in 2 august, bani inca nimic. Pagina de reclamatii de pe site-ul Euroins http://www.euroins.ro/sesizari–sugestii–reclamatii,206.html credca e pusa acolo doar de vrajeala, am trimis deja doua reclamatii acolo, vine raspuns a doua zi, exact la ora 19, cu textul „Dosarul cu numarul xxx, pentru care ati inregistrat o reclamatie in data de xxx , la ora xxx, va fi platit pana la data de xxx”, unde data platii este intotdeanua la exact o saptamana dupa data reclamatiiei. Dar plata efectiv, pul@. Urmeaza CSA-ul, nu mai discut cu ei.

    • Trepadushu

      categoric CSA. se pare ca ei sunt Dumnezeul asigurarilor :)).
      este suficient sa completezi online cererea catre ei, asta daca nu ai timp sa treci direct pe la sediul lor.
      cat mai completa, numar de dosar, data, sume…etc.
      Succes si sa ne auzim cu bine! astept un raspuns pozitiv.

  • KA

    Revin cu vestea: incredibil dar adevarat, Euroins a platit fara sa mai ajung la CSA! Ultimul raspuns la reclamatie la ei pe site pe a fost ca se va plati pana la data de 19, asa ca am zis ca astept. Ieri am mai trimis totusi una, numai asa, sa-i reamintesc de promisiunea facuta, si ca voi apela la CSA in cazul in care nu am banii in cont in data de 20. Azi n-am mai primit raspuns la fix 7 seara, in schimb am banii in cont. Oare e de la ultima reclamatie, sau ar fi platit oricum? 😀

  • AR

    am patit la fel ca tine, doar ca eu am patit-o cu asirom. tot asa, dauna totala, cerere de despagubire, alea, alea, doar ca banii intarzie sa apara. aseara am trimis mail la CSA si spre surprinderea mea, azi dimineata la ora 9 deja aveam raspuns de la ei in care imi cereau numarul dosarului de dauna. am trimis si acum astept sa vad ce se rezolva. revin cu info!:D

    • Trepadushu

      Mult succes in continuare. Inclin sa cred ca in cateva zile se va rezolva. Mai zilele trecute au facut plata , tot cei de la asirom, pentru o dauna la un scuter. l-au amanat pe saracul om mai bine de 1 AN. I-am explicat ce si unde trebuie sa faca si intr-o saptamana a avut plata facuta. Cu multumiri CSA 🙂

  • AR

    haha, foarte tare. la mine nu a trecut mult timp… a trecut o luna si jumatate, dar am facut cererea de despagubire de 3 saptamani si ceva. sunt patit cu asigurarile asa ca nu mai las timpul sa treaca. daca nu faci plangere te tot amana. eu masina mi-am reparat-o deja din banii mei, dar stau cu banii bagati…

    • AR

      apropo, am uitat sa te intreb. am vazut citatele din lege pe care ti le-au trimis cei de la CSA. tie ti-au platit dobanda de 0.1%/zi?

      • Trepadushu

        nu mi-a fost platita penalizarea si din pacate nu am insistat pe chestia asta. asa ca nu stiu procedura pentru recuperarea procentului. din pacate sunt doar roman si am fost ”multumit” ca mi-au dat banii de despagubire . dar daca tot ai intrat in contact cu CSA , ai putea sa ii intrebi ce trebuie facut pentru a primii si acei bani. succes si astept un raspuns pe tema asta daca aflii ceva 😉

    • AR

      si eu sunt foarte curios. astept sa vad ce raspuns imi vor da cei de la CSA, care la prima vedere au fost foarte ok. revin cu detalii cand aflu ceva. o seara placuta!

  • Mircea Negru

    EU AM PROBLEME CU ACCEPTUL DE LA ASIROM GRIVITEI. AU SPUS CA IL DAU INTR-O ZI. DAR LA SERVICE, CAND A FOST DEMONSTATA MASINA AU MAI GASIT SI ALTE CHESTII MARUNTE AFECTATE. MI SE PARE O NESIMTIRE SA FII BLOCAT CU MASINA IN SERVICE PENTRU CA EI NU VOR SA PLATEASCA, NEAVAND NICIUN DUBIU ASUPRA ACCIDENTULUI SAU DAUNELOR. PUR SI SIMPLU NESIMTITI. II DAU IN JUDECATA SI II RECLAM SI LA CSA. LE CER DAUNE PENTRU FIECARE ZI SI MA JUDEC CU EI CAT TIMP VA FI NEVOIE.

    • Trepadushu

      iti doresc mult succes.
      as fi tare curios cum s-ar desfasura tot procesul si cat ar dura. oricum ai tot dreptul sa ceri daunele pentru intarziere. probabil ca daca ai aduce dovezi ca masina producea ceva banuti , sumele ar fi mult mai mari pentru despagubiri. daca mai ai timp, poate ne detaliezi ce se mai intampla.
      toate cele bune.

  • Valcris

    Eram curios daca a rezolvat ceva cu dobanda de 0,1% pe zi care ti se cuvenea…eu am de recuperat 20000 de ron de circa 8 luni….maine o sa trimit un mail la CSA..sa vdm rezultatul

  • Catalin-Andrei

    Am fost cam in aceasi situatie si ti-am urmat sfatu, am renuntat si la penalitati, erau in jur de vreo 200 de lei.
    Recomand ca si altii sa urmeze exemplul dat de tine.
    Iti multumesc ca ai scris acest articol.
    Cu deosebit respect, Andrei.

  • Alexandra

    Buna seara. Am avut recent un accident- aproape o luna – (un destept a trecut pe rosu, cu 70km/h a intrat in mine)… masina e varza (a intrat pe partea soferului,a indoit stalpul masinii,portiere,prag etc …pe lista asiguratorului apareau 15 vizibile) … Cel care mi-a lovit masina are asigurarea la Asirom … am fost la ei cu actele necesare dupa care la un service din lista lor si mi-au dat un deviz de reparatie de 5000 Euro (pt vizibile)…o sa fie dauna totala mai mult ca sigur pt ca masina nu mai valoreaza atat si in al 2-lea rand nu mai ai cum s-o repari ca aia nu mai e masina … am primit o scrisoare de la Asirom cum ca in maxim 3 luni voi primi o decizie … Cei care au mai patit asta, cat ati avut de asteptat pana ce v-a venit acea decizie de la Asirom? Si cum pot afla care este suma pe care ar trebui sa o primesc pe masina de la Asirom? Am inteles ca la 10 zile dupa primesti si banii. Multumesc frumos. O seara buna!

  • Trepadushu

    Nu mai stiu din pacate despre ce decizie este vorba, dar 3 luni este un termen exagerat si cred ca ilegal. parca in jur de 2 saptamani trebuie sa dureze cu totul. suma pe care ar trebui sa o primesti o aflii de la un ”cunoscut”. altfel nu da nimeni informatia asta. daca nu rezolvi asa, in momentul in care iti vor oferii ei suma, zici ca nu esti de acord si ceri o recalculare. sa bage in program absolut toate dotarile masinii, anul de fabricatie si km corecti. fiecare oprine a masinii aduce un ban in plus.. ei vor introduce prima oara cea mai cheala varianta a masinii si la cat de nesimtiti sunt unii, posibil sa treaca si un an mai vechi.
    succes

  • Alexandra

    A trecut deja termenul de 3 luni si nimic. Am sunat la cei de la Asirom si mi-au spus ca voi primi o scrisoare acasa … trebuia sa o primesc pe data de 9-10.02 (desi termenul de 3 luni a expirat pe data de 06.02)… nu am primit nimic. Am trimis 2 e-mailuri la CSA pe adresele office@asfromania.ro si office@csa-isc.ro pe data de 07.02. Nu am primit nimic inapoi … chiar nu stiu cum as putea rezolva.Ce mai pot face? Multumesc pt timpul acordat. O seara buna

  • macovei tinel

    Salutare!
    Am o intrebare.
    Trec si eu prin asa ceva cu Euroinsu(la), si mi s-a dat sa compeltez o cerere de despagubire.
    La telefon, constatatorul de daune mi-a spus ca suma aprobata pt regie proprie ar fi pe undeva pe la vreo 7000 lei.
    In cerere am de bifat una dintre 2 casute.
    La prima scrie: „sunt de acord ca valoarea facturii fara TVA sa mi se plateasca mie PJ, sa aduc copia facturii conforma cu originalul, eu PJ sa platesc TVA-ul catre service si sa folosesc factura in scopuri de TVA conform art 145 legea…”
    A 2a: „Sunt de acord ca valoarea facturii cu TVA sa fie platita de catre societatea de asigurari catre service..” si de aici e irelevant pt ca nu prea sunt service-uri care sa accepte asta.
    Ce dracului bifez pentru a primii suma? Mentionez ca as vrea sa o primesc inaintea efecturarii reparatiilor, pentru ca nu am banii necesari pentru a o repara pe banii mei.
    Multumesc anticipat!

  • alex

    Un sfat ce trebuie sa fac sa ami recurerez bani de la Euroins a trecut deja patru luni de cind am depus dosarul de dauna si nimic am tot sunat la ei si degeaba nu raspunde nimeni sunt disperat. .

  • alex

    Am facut mii de reclamati si degeaba va rog sa ma ajutati.VA MULTUMESC

  • Anca

    Buna seara.
    Trec si eu prin asa ceva cu omniasigul.Am facut reclamatie la ei si abia atunci mi-au comunicat suma maxima de despagubire numai ca mi-au sistat dosarul de la plata pentru ca s-ar face inca cercetari.V-ati mai intalnit cu situatia asta,pentru cat timp v-au sistat plata?
    Multumesc anticipat.

  • roxana

    Salut, vreau sa-ti multumesc! Am citit articolul tau si dupa ce au depasit termenul de 10 zile, am inceput sa-i bombardez pe cei de la Euroins cu telefoane zilnice la call-center, reclamatii zilnice pe site ul lor si mail-uri zilnice la reclamatii@euroins.ro, financiar@euroins.ro si relatiiclienti@euroins.ro 😀
    In 21 ian i-am sunat prima data pe Euroins si am completat formularul de petitie online pe site ul CSA si azi dimineata am avut banii in cont. Nici o saptamana!
    Totusi, nu au platit penalitatile de 0,2% pt zilele de intarziere. Nu as renunta la ele, fiind o suma maricica, se aduna ceva. As vrea sa mi-i vireze si pe astia dar nu prea stiu cum sa procedez. Am specificat in reclamatii ca solicit si plata penalitatilor, am specificat si in petitia CSA…un operator de la CSA mi-a spus ca trebuie sa fac cerere catre Euroins pt plata penalitatilor, dar ca NU exista un termen limita pana la care sunt obligati sa le plateasca…ceea ce-mi zice ca nu le vor plati niciodata!
    Bine ca s-a rezolvat cu despagubirea. Mersi inca o data!

    • Trepadushu

      cu multa placere, ma bucur ca ti-a fost de folos.
      as avea rugamintea , daca totusi continui cu procedura de recuperare a penalitatilor sa ne spui cum ai facut. sa fie de ajutor si altora pe viitor.
      mie mi-a parut rau ca nu am incercat chestia asta.
      succes!

      • roxana

        Spre surprinderea mea, ieri am primit banii de penalitati! nu am mai facut mare lucru, doar cate o reclamatie pe http://www.euroins.ro/sesizari–sugestii–reclamatii,206.html. cate una pe zi 🙂
        Bineinteles, au luat in calcul doar zilele lucratoare. si mi-au trimis mesaj ca au virat banii cu vreo 2 zile inainte sa imi intre in cont… sa le mai scada si pe astea. Oricum, sunt niste bani in plus, bineveniti.
        Poate incerci si tu o reclamatie la adr de mai sus. Treci „stadiu dosar” la Tipul solicitarii si completezi datele. Ma gandesc ca nu se poate considera dosarul inchis daca nu s-au platit inca penalitatile…

  • Trepadushu

    la mine a trecut prea mult timp. s-au adunat niste ani.

  • Bogdan

    Salutare! Am citit articolul dumneavoastra si vreau sa va intreb un lucru, ieri am fost protagonistul unui accident, nu eu am fost de vina, partea dreapta a masini este zgariata si o usa infundata…acum am facut doar formularul de constatare amiabila iar azi ma voi duce la astra asigurari ca acolo are asigurarea cel care m-a acrosat…daca eu vreau sau ma duc sa imi fac masina la vw cum trebuie sa procedez sa recuperez banii care ii platesc eu de la asiguratorul persoanei care m-a lovit? e primul accident si nu stiu cum sa procedez ca toti asiguratorii sunt niste tepari, vor sa arda pe toata lumea…astept cat mai urgent raspunsul, multumesc

    • Trepadushu

      salut
      teoretic ar trebui sa faca direct plata catre service-ul care face reparatia. daca vrei doar sa iei banii de la ei si sa o faci ”acasa”, e mai complicat

      • Bogdan

        eu vreau sa o faca cei de la vw dar am sunat le ei si au spus ca astra asigurari nu deconteaza banii…si nu stiu cum sa procedez, ca am vazut ca cei de la astra asigurari au colaborare cu autocobalcescu dar am vazut foarte foarte multe review-uri foarte proaste, gen ca nu fac treaba de calitate ca iti inlocuiesc piesele de pe masina…si vreau sa ma feresc de ei…

    • Trepadushu

      la ultimul accident pe care l-am avut, au facut constatarea, am fost la un service aproape de casa mea si mai departe nu m-a mai interesat, service-ul s-a ocupat de documentatie si si-au luat banii de la asigurator. era vorba de un stop si bara spate

  • Alina

    Bună ziua. În 2012 am fost victima unui accident rutier.
    A urmat un proces care sa terminat cu o decizie judecătorească definitiva în Aprilie 2015. În urma procesului cei de la Astra tre.să mi plătească daune morale,cheltuieli de judiciare și daune materiale…cu greu am obținut un nr.de dosar de dauna de la Astra. Am formulat notificari prin care solicitam plata sumelor,dar ei imi dau continuu cu ignore. La Call Center rapsunsul este acelasi mereu :- Nu stim sa va spunem cand se face plata,avem multe dosare. Am făcut o petiție la ASF care ”chipurile” îmi va răspunde în termen de 30 de zile… Am urmat sfatul vostru și i am”bombardat” cu email uri la toate adresele care le am găsit.
    Am mai lasat cateva posturi pe alte site uri in speranta ca pot gasi o rezolvare la problema,am fost contactata de cineva care imi promite ca poate rezolva acest dosar in 5 zile doar daca fac cu el un contract de mandant….evident contra unei sume de bani,bani reveniti din penalizarile survenite din intarzieri de plata,de care tot acest individ se va ocupa …evident,am ceva retineri…nu e vrb de banii care ii cere este vorba ca nu imi prezinta incredere.( are sediul în renovare :)) )
    Intrebare,a mai rezolvat cineva probleme legata de dosare de dauna prin astfel de contracte?

  • Iulia

    Buna ziua,In urma cu 7 zile am fost implicata intr-un accident de circulatie. Vinovatul avea asigurarea facuta la Asirom. Masina mea este nedeplasabila. Vineri am fost cu vinovatul in Grivitei sa dea o declaratie, luni a venit un inspector sa faca constatarea la masina mea, care se afla intr-un service care nu este partener lor. Mi-au eliberat un deviz, dar nu mi-au dat nicio cerere ce constatare in care sa-mi zica care este suma cu care voi fi despagubita. Mai mult inspectorul care a facut constatarea mi-a zis sa nu ma apuc de reparatii pana nu primesc un raspuns de la lichidator pt ca nu se stie daca este incadrata pe reparatii sau pe dauna totala, masina fiind un model din 2001. In momentul asta eu stau cu masina blocata in service fara sa stiu daca o voi repara. Daca imi acorda dauna totala, va trebui sa o scot de acolo, si poate ma vor pune cei din service sa platesc si stationarea. Am inteles de la cineva care lucreaza in asigurari ca in termen de 48 ore de la depunerea dosarului complet ar trebui sa am un raspuns cu privire la incadrare. Voi ce stiti? I-am bombardat cu telefoane pe cei de la Asirom si au zis ca dosarul este in curs. I-am amenintat sa ma voi interesa la ASF sa vad in ce masura este legat sa intarzie atat si nu mi-au dat inca un raspuns. Voi v-ati mai lovit de situatia asta? Ce ma sfatuiti sa fac?

    • Trepadushu

      sa faci o reclamatie online la asf. in momentul in care primesc reclamatia, cei de la asf, iau legatura cu asiromul si ii trage de urechi mai intai. teoretic, a doua zi tre sa te sune asiromul si sa iti dea un raspuns.

      • Marin Doru

        Mai oameni buni Si eu sunt patit,dauna totala de 1000€,sunat Si trimis mail-Uri la City,m.am lecuit de ei .in fine am apelat la CSA Si dupa ce mi.a dat nr de inregisttrare,a doua zi am avut banii ,daca nu apelati la CSA,degeaba va necajiti cu asiguratorul.Doamne ajuta Sa va recuperati banii.

  • Unuzau

    Nu am de foarte mult timp permisul dar din nefericire am fost implicat intr-un accident din care celalalt sofer a iesit vinovat cu RCA Euroins.
    Masina, un Ford Mondeo 1.8 TD din 1999 cu 125000 de KM orignali a fost declarata dauna totala oferindumi suma de 2000 de lei.+ epava.
    Eu nu sunt deloc multumit cu suma asta nici o dacie nu pot sa imi cumpar.

    Ce ma sfatuiti sa fac?
    Va multumesc!

  • Ciprian

    Buna ziua.unde un caz asemănător sunt si eu.nu a dat valoarea pietei la masina si acum am luat un deviz de lucrare care depăseste valoarea de la ei.mi au zis ca o sa fie dauna totala în scimb mi au evaluat masina la un pret undeva un pic peste jumatate din pretul pietei (internet olx)cum ar trebui sa procedez sa mi dea suma minima de pe piata macar.Daca a ti putea sa mi răspundeți sau un nr de tel sa inteleg mai exact.multumesc

  • Miruna

    Buna,

    iti multumesc pentru postare, sunt victima unui accident de circulatie, petrecut in decembrie 2017, o blonda a intrat in plin in mine, era pe telefon,mda,dauna totala-RCA Euroins!Angajati, mai mult decat imposibili.In data de 22.05. am reusit sa-mi completez cererea de despagubire, dupa ce initial, iar mi-au dat cu fleet!Azi am facut reclamatie la ASF, dupa ce, mai intai, le-am trimis lor o reclamatie, la care am primit acest raspuns:
    „2018-06-05 11:18 GMT+03:00 Relatiiclienti :
    Buna ziua,
    Dosarul a fost instrumentat pentru plata.
    Vom avea in vedere efectuarea platii in cel mai scurt timp.

    O zi buna!”
    dupa ce initial l-am primit pe acesta:
    „Stimate client,

    Dosarul cu numarul ….., pentru care ati inregistrat o reclamatie in data de 04.06.2018 , la ora 10:56:32, este in acest moment procesat in cadrul Directiei Daune.
    Veti fi contactat de cineva din cadrul Directiei Daune in cel mai scurt timp posibil.
    Pentru eventuale neclaritati, va rugam contactati Directia Daune la adresa de email daune@euroins.ro.

    Va multumim! ”
    Foarte profi!Azi le-am trimis eu un re-play:
    „Buna ziua,

    Au trecut deja 7 zile, peste cele 10 date de lege, deci voi primi si penalizarile aferente in cont?!Astept cu interes dovada platii despagubirii.”

    Un site util, pentru cei cu probleme de acest gen:
    Termenul de plata a despagubirii RCA
    https://www.rcapedia.ro/cererea-de-despagubire-rca-si-cuantumul-despagubirilor/

    Multumiri, inca odata si multa sanatate tuturor!

    Miruna

Lasă un răspuns către Iulia Anulează răspunsul